Morgoninlägg!

Godmorgon på er allihopa klockan är ungefär 07.30.
Jag gick upp 06.45 idag och blev färdig med allt 07.15.
Ni som inte fattar vad jag menar med "färdig" så menar jag:
Att jag hunnit ta på mig
Ätit frukost
Sminkat mig.
För någon vecka sedan så började jag med att inte ha något puder alls
längre. För jag vill ju bli lite brun.
Idag så ska det bli ganska varmt, och imorgon ska det bli upp mot 21
grader!:D
Fast vi är ju i Kolboda då. Och där skulle det bli 19 grader.
Men vet ni vad jag tänkte att om det blir varmt imorgon så kanske dom öppnar
poolen, eller hur?
Aja får se, jag hoppas att den är det.
Och om den är det så lovar jag att jag ska bada!
Aja nu så ska jag bädda min säng tror jag. Vet inte riktiggt vad jag ska göra.
Vi börjar ju om 30 minuter.
Dagensoutfit:


Ganska dålig bild, men får duga.

En söt blus- ?
Trekvartsjeans-Kapphal
Jacka- Ginatricot!
Skor-?
Måste andvända min svarta jacka från gina lite mer!
Aja nu måste jag snart gå till skolan.
Fast inte än, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0