Snart drar jag till Kolboda med klassen!:D

Hejsan och Godmorgon. Jag är jätte glad och längtar
verkligen tills vi är frame vid Kolboda.
Jag vaknade ungefär kl 05.00 för att solen sken genom mitt rum.
Men jag somnade om. Sen gick jag upp 06.30. Skulle egentligen gå upp
kvart i. Men jag längtade bara att ta på mig kläderna, packa och allt som
man gör nu på morgonen.
Idag så har jag en ganska somrig outfit. Och typ första gången jag har shorts
på mig utan leggins/strumbyxor under!
Här är dagens outfit:


Haha blev inte den bästa bilden på ansiktet..


Linnet går urringat där bak.


Och när jag går till skolan så ser det ut så här:

Linne- ?
Shorts-Lindex
Örhängen-H&M
Jacka- Gina Tricot
Väska - Björnborg
skor - ?
 
 Hoppas alla får en underbar och varm torsdag!
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0