Vill ha ny header, ny design eller en ny blogg..

Jag vill verkligen ha det som står här uppe. Men det blir nog snart en
ny header så fort det blir fint väder. Då ska jag, Elisabeth och Erica ut
och ta kort och fixa en varsin header till oss. Alla tre är ganska trötta
på sina bloggar eller vad man ska säga.
Erica och Elisabeth berättade lite om devote, att dom hellre vill ha det
istället för blogg.se.
Devote kan man göra tidsinställda inlägg och bilderna kan man göra större.
Så funderar på att byta snart, får se.
Här kommer på dom headers som jag har haft här på bloggen.

Här är min första, man ser inte så bra men det här var min första header.

Min andra header.

Och den som jag har nu.
Usch vilka bilder jag har haft, hahaha!
Nu ska jag ha en fin och sommrig! Åh jag vill bara göra om allt!
Men om jag skaffar en ny blogg så är det ju klart att den här kommer vara kvar.
Nu så ska jag ta och kolla på tv ett tag. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0